Svett, svett, och åter svett =)

Det är det enda man gjort dem senaste dagarna, SVETTATS! Det gör ingenting mer än när man ska jobba.. Man känner sig en aning äcklig om man är svitt på jobbet.
Igår när jag kom upp där trodde jag att jag skulle avlida sakta.
Jag trodde jag va smart när jag beslöt mig för att gå istället för att cykla.. MEN ICKE! Jag trodde jag skulle va genomblöt om jag hade cyllat men det visa det sig ganska snabbt, ATT DET VA JAG ÄNDÅ. Fräsche! Man har ju knappt varma jobbe-kläder heller, nädå, dem är så svala så!
Något anti kanske =)

Men annars är det nice och va varm och svitt, för det innebär att det är SOMMAR =) och det gillar vi!

Igår va jag barnledig, STOOORT TACK till faster Jennica, så jag och tjocke-Malin (puss) passade på att sticka till le beach. Vi va där typ 2,5 timme (?) stämmer det? Kvittar, jag va iallafall helt slut när jag kom hem, det sög all energi ur mig!
Men NICE va det iallafall! Första strandbesöket (förutom Thailand) sen jag blev gravid.
Förra sommaren blev det inget, då va Vilmer så plutti så det va inte lönt, vad hade han där och göra!
Så nä, det va efterlängtat! Och vi bada till och med, jajaja jag vet, det är hyfsat varmt =) men om det va 30 grader när man bada i havet sist så sitter det kvar i huvudet =)

Idag åkte vi till moren och faren för att kunna va ute hela dagen utan att dö av överhettning =) Där är ju fri tillgång till megapool och det är sååååå skönt, kommer bilder nedan =)

Men nu ikväll visa det sig att Vilmer-pilmer hade 39,6 graders feber, pluttisen =(
Men det kan säkert bero på dem där stooora stygga kindtänderna som ska upp. Också mycket sol och bad, lite sömn, dåligt med mat.. ja, det kan nog va en kombination av lite smått och icke-gott!
Hoppas han mår bättre imorgon.
Tror det beror mest på sömnen, han har bara sovit 1,5 timme på hela dagen, och det är lite lite för honom, ännu mindre när man är igång i solen så som han varit dem senaste dagarna! Men han har blivit bra på att dricka iallafall =) nu låter jag som en riktigt morsa =)

Jaja =)

Imorgon är det arbete kl fyra.. ska bli skööönt =) där är AC iallafall, men ibland blir det svin-mycket varmt ändå!!

Helgen är det sol och bad som gäller om vädert tillåter, vilket vi hoppas på!
Sen nästa helg är det Göteborg på schemat, helgen efter det är det jobb och helgen efter det är det Öland, busy busy =)
Sen efter det är det augusti och det säger schwisch, sen är det jobb på allvar igen =) =( lite kluvet..

Nu hade jag velat ut och springa en runda, men det orkar jag väl inte.. klockan är nästan för mycket, och jag hade behövt gå och lägga mig tidigt för att va förberedd på en dålig natts sömn.

Nä en kvällspaus på gården får det bli, sen duschen (aj aj aj =) sen loppelådan minsann!

Tack o haaaaj!


Tåget till Rydsgård innefattar mycket allvar =)


Förkyld men ändå söt!


GOA UNGE!!!!


Måste svalka mammas fötter =)


Såhär ser det ut när vuxen badar i barnpool =)
Bilder: Privat

Kommentarer
Postat av: Jenny kollegan

snyggve groda på sista bilden...

2009-07-02 @ 23:14:23
URL: http://liljan81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0