Slappedag!

Med detta skitvädret blir det minsann en riktigt slappedag!
Vad ska man ute och göra? Kan inte gå och leka nånstans för allting är vått. Ja, nä vad gör lite vatten egentligen.. Ingenting väl, men så roligt är det inte att va ute i regnet och leka..

Vilmer vilar här bredvid mig nu. När han vaknat ska vi äta frukost, vilket det känns som jag borde gjort för typ fem timmar sen.. verkar som jag är vrålhungrig =)

Va fan är detta för låt??? Lady Gagas nya.. Jäkla skitlåt.. Jag blir tokig!!!
Sara på jobb kom häromdagen och sa att hon hade hört en låt på väg till jobb som lät "I wanna take a ride on your discostick.." och vi titta lite sådär på varandra..
Jag hade inte hört den innan MEN NU HAR JAG!
Den är ju hemsk! Och bara för den är hemsk så spelas den på alla kanaler på tv, och på den enda radiokanalen som går in, och ja.. ÖVERALLT! Im going crazy!
Nu blir det spotify istället! Usch för discosticken!!

Jag har inget speciellt att skriva idag så jag ska kolla kameran och se om där är nån bilder.. Annars får jag leta igenom datorn efter nåt gammalt =) kan kanske va underhållande att se nåt från.. stenåldern =)

Har ni hört Pinks nya? Please don´t leave me?
Det är nog den låt jag TYP sjunger mest till här hemma.. Jag är ju ingen mästare på sång va. Men den är nog den jag försöker mig på mest =)
Pink är en stor favorit och hennes texter är grymma!




Ni kan ju lyssna medans ni läser vidare eller nåt =)
Synd bara att jag inte har mer att skriva!

Jo, jag kan berätta att jag köpt nya underkläder idag, från nelly.se
Mia och nätshopping =)
Nä, jag blev tipsad av faster Johanna för ett tag sen att dem hade såna underkläder jag letat efter i typ flera år, så då fick jag ju passa på! Får vi se om det är nåt bra i verkligheten också!

Undrar om där är nån bra artister på Malmöfestivalen i år? Det känns som den har tappat! När jag va liten va det nåt stort, stort-STOOORT liksom. Men nu är det typ som Ysta-festivalen =) nääästan!

Oooo lyssna  på denna!!




Den är grym!!

Nä nu vakna plutt så nu är det MAAAT!! Jag checkar fotona sen!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0