Pics!

Här kommer lite blandade bilder. Några från midsommar, sen är det fallskärmshopp och sist Vilmer =)
 
Midsommar

Min käre border, även gudfar till Vilmer!


Min brorsdotter Milla, Maja fanns där inget kort på tyvärr =(


Hugo och Vilmer gungar och min brors fru Sara sitter i rött och fotar. Sen
är det Saras syster och Hugos mamma till vänster, Stina!


Gung-gung

Fallskärmshoppning

Gudfar Jimmy


En nervös Markus =) MOHAhahahahaha =)


En tvättäkta cooling (eller inte) även han va nervös =)


Snygga!


Aaaaa, jag vill också!


Jonas helnöjd!!


Tre färdighoppade män!


SÖT!

Vilmer

Goa UNGE!!!


Finast i världen!


Detta gillar jag massor!


Gung-gung


Tuffa-uffe!


Filosoferar!


Fotografen själv =)
Bilder: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0