Nu är det dags för bb!!

Ja nu får du minsann se till att göra nåt drastiskt EMIL! Nu är det dags du hjälper till och får ut Silas =)
Nu bara väntar och väntar vi allt vad vi kan, det är väl säkert därför det inte händer nåt.
Och bara för jag ska till Göteborg över helgen och inte har tid att sitta och vänta =) så kommer han komma. Jag smäller mitt av! PÅ RIKTIGT!!
MALIN, du kommer snart se ut såhär =)


Aj aj, sätta nålar är inte skönt!


Aj aj, värk är inte skönt, men massage är =)


Så här har männen det =)


Well done Mia, en aning sliten bara =)


Liten skrutt redo för livet utanför bb =)
Bilder: Privat

Idag vakna vi halvnio, helt sinnes =) skönt dock att få sova ut lite!

Nä nu har jag för sören inte tid att sitta här längre och såsa!
HAAAJ!

Kommentarer
Postat av: Sara Statoil

Silas, tjej eller kille??

2009-07-09 @ 10:44:09
Postat av: Sandra

Usshh ja.... där ser man vad man har att vänta... synd att det inte finns något smärtfritt sätt;)

2009-07-09 @ 14:09:03
Postat av: Stina

Gud Vilmer är verkligen sig lik på bilden när han ligger på dig!! Mysigt mysigt!!

2009-07-09 @ 14:57:57
Postat av: Mia

Sara - Silas är en pojke ju =)



Sandra - Det är absolut inget usch över nånting med en förlossning, det är det häftigaste jag nångång varit med om. Det är ju inget som är skönt, absolut inte, men det är nåt mäktigt över det så man glömmer och förtränger att det gör ont. Låter konstigt =) men bara njut!!



Stina - Ja, han är go den lille skrutten =) tur att jag inte är mig lik =) viktmässigt iallafall =) haha!

2009-07-10 @ 07:31:43
URL: http://misseufemia.blogg.se/
Postat av: Emil

du mia jag har försökt. jag är alldeles uttorkad jag orkar inte mer. hon tror jag är en maskin!



kom hit och gör en svepning på min tant.

2009-07-11 @ 22:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0