Mia har hittat drömprinsen!

Jag svävar på moln, jag är lycklig, jag är hel =)

John Legend har hittat min själ och han gör det underbart för mig att leva =)
Om jag är kär? ABSOLUT!
Han är ju bara den mest fascinerande och snyggaste man jag vet (för tillfälligt) Jag har en svag punkt för ödmjuka män!
Ja, nä.. jag måste sluta tänka på honom =)

Till nåt annat..

Jag lova henne att jag inte skulle skriva om det men nu har det ju gått några dagar =)

MALIN OCH EMILS BEBIS HAR KOMMIT =) Lille Silas!

Han va helt otroligt likt Malin (sånt ändras fort Emil, så deppa nu inte =)
Han hade hår så det räckte till Vilmer också (eftersom han inte har ööööverdrivet mycket =)
Han va mörk hela han, såg inte hans ögon men dem är säkert mörka dem också.. Håret va svart och hela han va ljuvlig =) det lilla livet på 3900 gram som va fördelat på 51 cm =)
Vi ska nog hälsa på imorgon igen =)

Idag blev jag återigen hel! (av annan anledning än min lille John då =)
Jag blev återigen piercad =) Nu känns det bra igen liksom. Det gjorde inte ont ett dugg, och det säger jag inte för att va cool, det är jag ju ändå =) Utan det gjorde verkligen inte ont.. undrar om det beror på att jag va bedövad? Hmmm....
Han som pierca mig tyckte jag va enormt duktig, han va helt imponerad. Fast så säger han nog till alla =)

Nu ska jag hänga tvätt, sen natta pluttvilmer och seeeeeeeen, sen ska jag ha film-kväll med mig själv och Marley!
Ni som inte hängde med, jag ska se en film som heter Marley & Me, till det ska jag trycka ner 4 skålar popcorn och lite saft! Kan ju inte bli mysigare i detta perfekta regn-film-väder =)

Puss haj!


Kommentarer
Postat av: Jenny

kram till dig Mia...

2009-07-22 @ 20:36:27
URL: http://liljan81.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej Mia!

För ett tag sen skrev du om en klocka du fått, som hänger i ett läderband runt halsen. Vilket märke är det? Vet du var den är köpt? Tycker dom är så fiiina! :)

Thank you!

2009-07-23 @ 09:20:00
Postat av: Mia

Sofie - Dem finns lite varstans har jag sett. Märket på klockorna (finns massa olika) heter "Vintage by fé" (tror jag) =) Den jag fick är från tre magasin! Men dem finns på många ställen på internet att köpa, bla. hos lantmusen.se

Dem är superduperfina =)



Jenny - Tack du =)

2009-07-23 @ 10:32:42
URL: http://misseufemia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0