Helgen i korta drag!

I lördagsmorse körde vi upp till Göteborg för att fira en kompis till Jonas 30-årsdag!

Ibland känns det alltid lite sådär att komma till nåt ställe där man inte känner en enda, verkligen, inte nån. Inte negativt alltså, utan mer.. att man blir lite blyg.
MEN jag hade hur trevligt som helst!

Träffade en ny vän, SOFIE, världens gulligaste tjej med världens mest underbara skratt!! Jag bara ääälskar att höra henne skratta =) hon har ett sånt dära ärligt och hjärtligt skratt! Man bara ler automatiskt när hon skrattar!
Sofie är Markus flickvän, gubben =) som fyllde år =)
Vi pratade en hel del och kom in på djupa ämnen med mycket känslor så vi kom fantamej rätt nära på bara nån timmar! Jag gillar henne skarpt!
Snart flyttar hon tillbaka till Norrland där hon kommer ifrån och hon har föreslagit att jag och Vilmer ska komma och hälsa på, vilket jag VERKLIGEN hade gillat! För det första för att hälsa på henne, det hade varit jättekul! Alltså förstår ni? Hon är verkligen världens goaste tjej, jag vet, det låter nästan som jag är kär =) och det blev jag =) på ett vänskapligt sätt såklart!
Sen för det andra för att jag alltid velat åka till Norrland, det har alltid verkat så mysigt för mig! Lugn och ro liksom!

Vid tvåtiden (nattetid) började vi nog dra oss från stället mot hotellet för att va lite förnuftiga och inse att vi skulle upp tidigt =) men väl framme vid hotellet så tog vi en taxi in till stan istället för att käka på BURGER KING, Mias favvoplace =) sen tog vi en taxi hem igen.. 400 spänn nästan bara för att åka in och äta =) vad gör man inte för mat alltså =)

På söndagen körde vi till Nordstan (shoppingcenter mitt inne i smeten) och gick och lulla lite, sen IKEA på vägen hem, i Göteborg såklart =)
Sen va det inom Varberg för koll på surfinggrejer (?) och pizza =) sen hemåt igen. Vi va nog hemma vid sju-halvåtta!

Allting med Vilmer hade också gått jättebra! Förutom precis innan vi hämtade honom, då han hade trampat på ett bi =( stackare! Det vet jag hur ont det gör.. När jag va liten trampade jag på ett bo i sanden på stranden (rätt mor?) Och fick typ en miljon bistick under foten.. Ibland gråter jag fortfarande så ont det gjorde =)

Idag har vi inte gjort nånting. Har försökt tvätta undan lite och sen vilat en del, och nu ikväll har det varit Statoil för hela slanten!

Imorgon är det frulle-bulle hos Malin, nu va det ju längesen jag kände på magen och nu får jag passa på sålänge den finns kvar, det gör det kanske inte imorgon? Jo minsann, har han hållt sig kvar där inne hela helgen när jag varit borta får han klara sig till imorgon också!!

Nu är jag sugen på chilinötter så det ska jag nog ägna mig åt nu!!

Tack Mormor för kläderna till Vilmer, dem va huuuur bra som helst!!

Tack och godnatt!!

AAAAAAAAAHHHHH, skulle lägga upp bilder från Göteborg men batteriet va slut i kameran och jag orkar inte ladda det nu, dem får ni se imorgon istället!

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nååw.. Du är för go. Jag är nästan lite schär i dig med drar foten längs golvet och blir generad :)

2009-07-23 @ 14:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0