Friska måndagen!

Ja minsann, Vilmer verkar frisk =) =) =) =) =) LYCKA!
Ingen feber på hela kvällen igår, ingen i natt och ingen nu på hela morgonen. OCH han har dessutom sovit som en stock i sin egen säng HELA natten =) ett gott tecken!

Idag ska vi ta en frulle med Malin på stan, ska ses om dryga timmen. Sen blir det vad Vilmer orkar efter det. Han är ju klart ändå trött efter en sån vecka som han haft nu. Så vi får se..
Ikväll blir det middag =) det har jag inte lagat på sju år nu, det är time för det igen =) Blir nog fishy-fish tror jag! Bra för Vilmer =)

Oooo, jag måste hitta ett nytt nagellack också, har sett ett sånt därade superduperfint =) också måste jag boka tid till vaxning, det är HÖÖÖÖG tid nu =) det är så drygt att gå och vänta på att det ska växa ut till vaxnings-längd men det är ju för det bättre i längden =)

Nä det är nog va det blir idag.. det får va bra nog =) Nu får det bli Kings of Leon för resten =) va längesen nu, säkert två dagar =)

And soon we meet again..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0