Solattackerad!

Eftersom vi har fönster på tre håll i denna lägenheten så innebär det en jäkla massa fönster, och nu på morgonen känns det som solen lyser på mig var jag än är. Nu tänker ni "men solen lyser ju bara från ett håll.." och det är ju sant, men på nåt vänster så speglar det sig så här är verkligen sol överallt inne, och det är jätteskönt. Tänk när det är sommar bara! Oj oj oj, vad vi ska bada! Hoppas det blir en bra sommar!

Samtal är ringda, två maskiner tvätt är upphängda och jag är avklarad =) bara "fritid" kvar =)
Och eftersom jag ska jobba sen är det ganska skönt att inte ha några måsten nu på dagen.

Känner dock att här är väldigt smutsigt, men eftersom här är ett golv kvar att lägga så blir tankarna automatiskt att det får va smutsigt sålänge, känns inte lönt att putsa och feja när här ändå ska sågas och dammas snart. Men kanske jag hade behövt dra snabeldraken på en runda?

Igår va vi och fika med Stina and the boys och Marie (utan barn =) Måste kännas konstigt när man har barn att helt plötsligt gå nånstans och göra saker utan barn..
Trevligt va det iallafall att komma ut och få se folket lite, brukar inte bry mig särskilt om Ystad annars, men igår va det riktigt skönt att komma ut en sväng. Nu med jul och nyår och allt annat ståhej så har det inte varit så mycket fikande, men sen å andra sidan så uppskattar man det mer då när man väl gör det.

Aaaa, jag skulle vilja gå på bio! Jag vill se den svenska filmen "Allt flyter" (tror jag den heter) Den verkar så himla rolig, och det är jag sugen på nu, lite roligheter =) Denna helgen blir det inte iallafall, ikväll är det jobb sen imorgon ska vi nånstans (vet inte riktigt var) och fira Jonas farmor. Men nästa helg kanske..

Kom på att jag har ett samtal kvar att ringa, så.. ha en bra dag!

Och tack Sara för din fina kommentar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0