Pinsamt.. =)

Jag skrev innan om att jag kom på att jag inte kunde gå på massagen på fredag.. Jag är sååå förvirrad!!!
Jag ringde dit för att byta tid och det visar sig att det är inte alls på fredag, det är på onsdag i nästa vecka, och då kan jag utan problem.. var har jag fått för mig att det va på fredag?

När jag ringde stod jag dessutom och titta på lappen med datum och klockslag på, där det stod den 21/1 och är det på fredag? NÄ! Lite dum jag kände mig =)

"Hej jag skulle behöva byta tid för jag kan inte nu på fredag den 21:e"
"Men det är inte den 21:e på fredag och jag har ingen massagekund inbokad då.."
"Va, men jag står här och kollar på lappen och jag ska va hos dig på fredag kl 17"
"Va det Mia?"
"Ja"
"Det står att det är inbokat på onsdag"

Däääär gick det upp ett ljus =) Såå pinsamt! Är det mamma-ledighets-förvirringen som tilltar?

Aja, det bjuder jag på =)

Mötet gick bra, det var väldigt roligt och intressant, nu känner jag verkligen för att börja jobba 100 %, men det dröjer ännu =( Jag får lugna mig lite! Men det skulle varit kul att va med från början när nya projekt drar i gång, men jag är ju där lite iallafall!

Pictures it is!
Have a nice evening y´all!


Min gunghäst =)


Broom-broom =)


Jag kan köra med en hand också, det är roligare =)


Nyår, trött som attans =)
Men jag hör inget iallafall, skööönt =)


What is this?


Bank-bank-bank =)


Hmm, dem va ganska goda =)


..eller..?


Finaste pågen i stan! (utanför stan också =)


Nu har jag sju tänder =) ser ni?


Titt-ut =)
Bilder: Privat

Kommentarer
Postat av: Rebecca - beccaverbatim

Åh va han är go! Det va så kul att träffa er :-)

2009-01-14 @ 22:32:47
URL: http://beccaverbatim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0