ÖM =)

Massage igår och det va otroligt OTROLIGT skönt!! Har aldrig fått massage från en riktigt utbildad person förr, jo i Thailand men då va jag ju gravid så det va mer beröringsmassage på utvalda ställen, inte rygg och fötter, och absolut inte i närheten av magen, så man hann inte uppleva så värst mycket av den massagen. Men detta igår, det va... hälsosamt för min kropp på HÖG nivå! Kanske för att kroppen är så trött av allt bärande och så, men det va perfekt iallafall, precis vad jag behövde! Så klart gjorde det lite ont på axlarna, men det gör det ju när man är så spänd som jag va, så kvittar det hur mjukt man tar =) och jag, jag är ju en klenis!
Efter massagen va jag och sola, också skönt. Efter massage blir man gärna lite frusen ju därför tänkte jag att en kvart i solen skulle inte skada.
Nu är det ansiktsbehandlingen som väntar i nästa vecka, ska också bli spännande! Har aldrig gjort det förut så man kanske blir hooked, massagen är iallafall nåt jag vill och kommer göra igen, trots att det kostar. Man får kanske kosta på sig lite ibland för att må bra i kroppen =) och det är väl på tiden man börjar göra det, jag är gärna en sån människa som tänker på alla andra först och kastar mig själv av från listan =) FÖÖÖRÄNDRING PÅGÅR!

Väl hemma igen var Vilmer förberedd för sängen, bara jag som skulle ge välling, sen slockna han och då fortsatte jag min avslappningsstund =) sen blev jag hungrig som f-n, undrar om det va massagen? Så när Jonas kom hem från träningen fick vi göra varma mackor och nudlar =) lite nattamat skadar inte!

Nu på morgonen har jag varit lite duktig med ny energi. Igår kasta jag in klädseln till två bilstolar i maskinen, tyckte det var dags för uppfräschning. Och idag har jag pillat på dem på stolen igen, det är minsann lättare sagt än gjort. Eftersom jag glömt hur jag tog AV klädseln så gäller det att använda huvudet när bältena ska in rätt igen, och hur dem ska spännas fast på baksidan.. en pers =) Vilmer tyckte nog också det var jobbigt för han snarker högre än moffar gjorde innan just nu =)
Nä eftersom det är dags för ny bilstol så kunde man lika gärna göra dessa rena och fina för att ställa undan eller sälja. Så vet man att det är fräscht. Så är jag med allt. Alla Vilmers kläder som är för små och ska rensas ut tvättar jag först. Så om man nu behöver det en nästa gång vet man att det är rent och helt. (Kommer förmodligen tvätta det igen då, men det känns bäst nu iallafall =)

Nä om jag skulle äta frukost, eftersom man åt sent igårkväll så vaknar man och är vrååålhungrig så jag får nog göra mig en mackeslarv!

Sen är det jobb i eftermiddag, kul jul! (Ni läser det kanske med ironi, det är ju vanligast att man tycker det är drygt att jobba, men KOM IHÅG: Jag VILL jobba =)
Imorgon är det P-möte och på kvällen kalas. Lördag är det jobb (extra) och söndag är det FRIDAG med familjen! Har varit lite mycket den senaste tiden så det ska bli skönt!

Ha en bra torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0