Min stora kärlek..

Min stora kärlek är ju faktiskt Will Smith, och jag blev rekommenderad att se en film för ett tag sen, "SEVEN POUNDS", som han spelar med i. Tänkte inte så mycket på det då tills jag såg den på reklamen igår, den ska ha biopremiär den 6 februari. Jag hitta väl den på datorn med svensk text och allt, och ladda mentalt för att se den när Jonas kom hem från träningen.
Vad tror ni händer? JOO det ska jag berätta, JAG SOMNAR! Vaknar till emellanåt och ser Jonas som fortfarande tittar och försöker anstränga mig själv, men helt ärligt, det sved i mina ögon =) det gick inte hur mycket jag än försökte.
Så såg jag fram emot det så mycket och ville verkligen, så blir det bara pannkaka av allt.. typiskt mig också att somna =) vi kunde ju sett den i vardagsrummet i stället, nä vi går och lägger oss i sängen och ska se den. Och jag som somnar till ALLT, vad tror jag =)
Nå iallafall, vad är en bal på slottet?
Jag tror den är jättebra iallafall. Har ni sett "Jakten på lycka"? Det är samma regissör till denna och den va ju bara så otroooligt bra, en av dem mest gripande filmer jag sett, och mycket mycket välspelad! SE DEN om ni inte sett den!

Vilmers lilla öra mår säkert lite bättre, har feber emellanåt, och igårkväll hade riktigt feberfrossa, bara skakade lille stackarn! Men på dagarna mår han ändå bra, busar och leker och är på glatt humör. Men den där penicillinen va ju ingen höjdare. Tips på hur man får dem att behålla det? Jag kan inte blanda det med nåt varmt, och jag kan inte blanda det i flytande kallt för då måste jag va hundra säker på att han dricker upp allt för att få hela dosen i sig, och helt plötsligt kanske han inte vill dricka mer =) TIPS, anyone?

Oooo, imorgon är det ansiktsbehandling! Det blir en ny upplevelse, ska bli jätteroligt, framför allt SKÖNT!!

Nä minsann och da´ nu är det gröttime!

Ha en skön onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0