MATT DAMON!!!

Jag drömde i natt om MATT DAMON =) jag hade ett förhållande med honom och skulle flytta ihop med honom i New York. Han va med mig och hjälpte mig packa lite från min lägenhet och det va sommar =) vi tog några lådor och skulle gå bort till vårt nya place, då möter vi några av hans kompisar OCH HAN PRESENTERAR MIG =) och den ena tjejen som va med va Sarah Silverman =) Vet ni vem hon är?

Har ni sett klippet på youtube som hon gjort =) Det är sååå roligt. I´m Fucking Matt Damon heter det iallafall, spana in den! Den är upplyftande =)

Men helt knäppt iallafall att jag drömde om både honom OCH henne, det var evigheter sen jag såg detta klippet och från ingenstans drömmer jag om dem, och att jag dessutom va  Matt Damons flickvän och Sarah Silverman är hans kompis.. aaahh, det kändes helskumt när jag vakna efter drömmen =)

Nu ska jag och Vilmer åka med mormor och storhandla =) och jag tänker på Matt Damon istället för handlelista =)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0