Massagedax!

Ja minsann!! Idag är dagen då jag ska få massage =) 45 minuters fri massage, undrar om jag ska ta hela kroppen eller satsa mest på rygg och nacke? Jag känner i och för sig att ryggen är slutkörd, eftersom jag gått ner helt för mycket i vikt så har jag väl ingen kraft kvar nånstans, så därför tar ju ryggen extra mycket stryk av allt bärande.
MEN jag tänkte kanske försöka ändra på det, när Erica kommer hem igen så ska vi försöka börja träna, eller hon ska och JAG ska försöka följa med! Det hade verkligen behövts!

Vilken dimma det blev ute, bra! Innebär att det inte är minusgrader. Jag vill nämligen att det ska bli vår nu. Eller..? Det innebär ju att Vilmer fyller år, fattar ni, ETT ÅR! Det är craaazy! Stora pågen!

Nä om jag skulle gått och hängt lite tvätt, mest för det är så roligt =)
Sen ska vi kanske upp till familjen Mars/Österberg, ut måste jag iallafall.

Igårkväll va jag och sola, köpte solkort och laddade det med massa pengar, när man väl har pengar så tänkte jag att det är lika bra att göra det. Annars slutar det med att man vill sola, men tycker det är onödigt för man har inte så mycket pengar, men nu kan jag ju =) nääär jag vill! Och det är så både välbehövligt och skönt. Fast igår glömde jag iPoden så det va bara drygt, ligga och lyssna på Sveriges sämsta radiokanal är väl ingen hit när man ska slappna av!

Dåligt med bilder, JAG VET. Men jag skulle ta massa bilder hhäromdagen och då gick inte kameran igång, batteriet va slut. Så nu är den laddad och klar så nu ska jag försöka.

Ooo, vaknade av sms i morse =) En kär liten arbetskollega har fått sitt andra barn, en flicka =) så roligt och stort GRATTIS!

Tänk när man va där, tittade på bilderna här om dagen från BB-tiden, både före och efter Vilmer. Det känns som igår och trots det va mycket virr-varr i huvudet så va det ändå så otroligt roligt och mäktigt! Kan ni tänka er att jag varit 20 kg tyngre än nu? Jag gick upp 17,5 =) helt ofattbart! Man kände sig visserligen stor, men inte så stor.
SOM SAGT, jag kan göra om själva förlossningen vilken dag som helst. Fruktansvärd imponerande och häftig upplevelse att få uppleva!

Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0