Egypten nästa..

Ja det blir nog en trip till Egypten i mars-april nånting. Den kortare veckosemestern jag prata om igår blir nog till pyramidernas hemland =) Har alltid fascinerat mig dem där bygganderna, ska bli intressant.
Vi kommer nog bara hoppa på en restresa eftersom dem ligger typ 2000 kr mindre i pris så känns det som det är ett smartare alternativ, det gäller ju att va smart ibland =)
Nä, så skönt det ska bli. Det får bli en tröstresa för att det inte kunde bli Thailand =) skämt osido, det räcker mer än väl, man får ju semester, sol och bad! Men Thailand är paradiset för mig, det är dit man kommer när man dör!!

Jag säger som Marie gjorde på sin blogg idag, ni är många som läser. Roligt roligt, men om jag skulle gissat vem ni är så är det typ max fem st, resterande då, så många känner jag inte ens =) tur jag kan intressera! Kan dock tänka mig att det är en och en annan som läser mest för att reta sig på nåt/någon, så är det när det inte finns intressantare saker i livet =) men det bjussar jag på, vi bor ju trots allt i Ystad, här är ju näst intill alla likadana, och nu har jag verkligen vant mig! Har slutat förvåna mig över hur många i denna stan som inte har förmågan att "va sig själv" Facebook är ett roligt place att se hur illa alla beter sig =) man tisslar och tasslar om människor på stan men sen ska man ändå bli "vän" på Fb och skriva till varandra! Jaja, så kan det gå!

Nu vakna Vilmer precis och jag tänkte vi skulle ta oss ut en sväng, kanske upp om till jobb, ska ju jobba i helgen och då är det rätt skönt att kolla läget lite innan, se vad som är nytt nu med the new project!
Sen ska vi bara va hemma och mysa resten av dagen för att orka jobb OCH va mamma hela helgen =)
Och nästa vecka är fantamej nästan fullbokad. Måndag ska jag och Vilmer till Skurup (det är också ett ställe på jorden =) på tisdag är det faktiskt lugnt än så länge, onsdag är det fika med Therese och Anette, torsdag är det upp om backarna till Mars/Österberg ooooch fredag är det arbete =) puff sen va det helg igen!
Sakta i backarna, en helg i taget =)

See you!

Kommentarer
Postat av: Jenny

o nästa helg ska du jobba för mig,. tjjoohhhooo

2009-01-30 @ 16:30:01
URL: http://liljan81.blogg.se/
Postat av: Rebecca - beccaverbatim

aha de är roligt det där med fb! :-) Ska bli sååå kul att ses nästa vecka! Kram till er

2009-01-30 @ 19:35:12
URL: http://beccaverbatim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0