Dessa drömmar..

Inatt drömde jag att det brann som tusan i ett hus i Rydsgård, och fem personer dog. Man fick springa bort från hela byn för elden spred sig jättefort.. vad betyder denna dröm? Att det brinner i mig kanske..!
Härom dagen drömde jag i tredimensionellt, det var riktigt läskigt.. som man va i ett tv-spel, kändes riktigt skumt, och man kan ju undra vad det innebär? Att jag lever i en fantasivärld och drömmer fantasidrömmar, drömmar som inte kommer att uppnås? Att allt bara är på låtsas? Ja, ja vet inte.. kanske betyder det ingenting!

Idag ska jag på ett jättelångt personalmöte ute på Ystad Spa, ska bli väldigt intressant faktiskt, det är stora förändringar på gång på jobb så det är spännande. Men det är klart, det hade varit roligare att göra annat ute på spaet =) Vilket gjorde att jag kom på att jag kan inte alls gå på massage på fredag.. fan också!

Jag fick ju massage och ansiktsbehandling av Jonas och Vilmer när jag fyllde år, så hade jag bokat tid till massagen på fredag men då ska jag ju jobba.. Jaja, får bli i nästa vecka då! Jag har inte riktigt hunnit koppla att jag måste ta hänsyn till arbetstider nu helt plötsligt.. =) känns konstigt!

Nä nu måste jag ringa till försäkringskassan, LUCKY ME =) det är ju så roligt, och framförallt så går det ALLTID lika smidigt! No no!

Ha en bra dag allihopa, jag är på Ystad Spa om det är nåt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0