Återigen längesen..

Nu va vi där igen.. nu va det ett par dagar sen jag skrev sist =) eller fler kanske.. nån håller säkert räkningen åt mig!

What have happened?

Inte mycket!

Jag jobba ju förra helgen.. undra om jag har skrivit efter det.. ja det har jag ju för sist jag skrev va när jag blev dålig och det va när jag jobbat min sista helgdag! Vad hände sen?

Jo jag var kass i ett par dagar där, hög feber och ont i halsen, massa värk i kroppen. Nog en liten snabbversion av influensan.. det tackar vi för!

Ja där gick den veckan förbi.. det tar på krafterna när man varit sjuk. Man blev anfådd bara av att kissa sen efteråt. Nu har jag hämtat mig relativt. Känner att jag ligger lite back i sömn bara, men shit happens!

Har fått stränga ordrar om att skräpa till mig va det gäller bloggandet. Men hör ni, det är inte så lätt, och jag vet inte hur andra klarar det, jag vill och är med Vilmer så mycket så jag vet inte när jag ska hitta tid. Ge mig en timme extra på dygnet så ska jag ägna den åt er =)

Jag jobba i fredagskväll, och det kändes faktiskt riktigt skönt! Det där med att börja lite smått att jobba igen, va ett utomordentligt bra hjärnsläpp känns det som. Det gynnar mig och min icke-moderliga personlighet =) man är mer än mamma!

I morse va jag ute och gick en stund när grabbarna grus nanna kudden =) jag va och sola och tog en promenix. På gågatan ser jag en äldre dam komma körandes i sin permobil (?) hon fräser på in på gågatan och rätt som det var kommer där fantamej en gubbe på sin bakom mig och sen bara bränner om henne.. kan ni tänka er, precis som det var nåt race =) såg ganska roligt ut faktiskt! Det är vad pensionärerna gör här om söndagarna =) då är gågatan deras! MOOOVE!

Tatueringen blev ju aldrig av, tur va kanske det, för GUESS WHAT, nu har jag nya planer! Jag är ju så mycket för dessa texter så nu vill jag nog samla massa bra texter på armen.. men jag ska inte göra nåt sålänge jag känner såhär.. har inte funderat på det tillräckligt, vet bara att jag älskar dessa texter och citat!

Imorgon blir Andersson-Mars mötet nog av, hoppas det! Jag och Vilmer ska minsann upp om backarna och träffa the girls! Det ska bli roligt! Vi har lite catchen´ up to do!

Sen resten av veckan är inte så avancerad, onsdag låååångt personalmöte ute på saltan, fredagkväll jobbe, kom förbi vet jag!

Nu blir det lite foto =) wiiiee! Det blev det minsann inte alls, inte just nu iallafall, det funka inte som det skulle, tog en jädrans tid, så det får bli antingen senare eller nån annan dag =) (ska försöka med senare..)

Hajen!

Kommentarer
Postat av: Rebecca - beccaverbatim

Tjooho! Äntligen ska vi ses! :-)

2009-01-11 @ 19:17:43
URL: http://beccaverbatim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0