TISDAG!

Nu är jag tillbaka efter en jobbehelg. Det tar på krafterna att jobba sen komma hem och ha barn =) och sköta hemmet, därför har jag varken tid eller lust att rita och berätta här.
Och igår natt hade Vilmer hög feber igen, som nu är borta såklart! Så gårdagen blev bara lite mys och städning, vill inte dra ut V i det kalla när han kanske va på väg att bli kass igen..
Men nu verkar han må bra! Han är nog förkyld fortfarande bara.

Idag ska jag nog till Malmö och försöka hitta ny jacka, på rean tänkte jag. Nåt billigt skit bara! Den jag har nu har blivit så smutsig och sliten så när jag använder den känner jag mig lite... off! Vill ha nåt fräscht. Tråkigt med jackor man inte kan tvätta själv.

Imorgon ska vi träffa Alicia och Olivia, ska bli spännande! Längesen jag träffa dem, har ju blivit stora nu =)

Jag känner mig dessutom lite smått förvirrad. Jag är i behov av att ringa massa samtal men har glömt skriva på en lapp så nu känner jag i hela huvudet hur stressad jag är för att få ringt dessa samtal, men jag kommer inte ihåg alla! Jag vet bara att en är försäkringskassan och sist jag pröva det blev jag nummer 234 i kön, jag la på!!

Vi fick plats på babysimmet ute på saltan också =) ska bli roligt! Tyckte det va lite synd att vi missa det helt förra terminen och sen trodde jag att han va för stor för att börja nybörjarsim nu men det va han inte, så det ska vi göra på fredagar! Roligt roligt! Sen är det rytmik i vanlig ordning på onsdagar! Har missat nu två gånger tror jag men dem ringde inte förrän i slutet på förra veckan och berätta att det hade börjat, hur ska jag veta?  Så det blir det om onsdagarna! Jaa minsann, vi har hittat lite att ha på schemat! Sen dagarna där emellan får vi träffa kompisar och ta hand om hemmet!

Nu vakna min prins =) nu är inte detta roligt längre!

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0