FREDAG

Idag är det över en vecka sen jag skrev sist, och denna gången vet jag inte vad jag ska hitta på för ursäkt =)
Kanske att vi bokat resa till Thailand och åker på TISDAG, fattar ni, det är snart =)

Det ska bli så lovely så lovely!

Så nu har hela den gångna veckan handlat om att skriva listor och utföra listorna =) handla massa, fixa pass till Vilmer, packa, handla all mat till Vilmer, ja det är massor som ska med, men det är BARA roligt!!
Nu känner jag mig färdig och redo för att åka, så nu är det (typ) bara helgen sen åker vi.. OooooooOO!!! SÅ NICE!!

Nu har vi nyss kommit hem från babysimmet, första gången idag och det var  lite stressigt men det tar väl nångång innan man kommer in i det. Det som var värst var att det var -9 grader ute och vi skulle gå till Saltan, men solen värmde lite och det var en skön morgon!
Vilmer tyckte det var jätteroligt så egentligen skulle ju pappa varit där med sin nya kamera för där hade nog blivit några fina bilder så som Vilmer skratta och plaska! Ella tyckte nog också det var roligt, det vara bara dem två som plaska =)
Så nu sover Vilmer gott i vagnen och jag hade också behövt vila känner jag. Även om jag inte har plaskat och tröttat ut mig så är jag ändå trött. Kanske för att man vet att man ska jobba ikväll.. Fast nä, det tycker jag bara är skönt, kanske sovit lite lite då?
Aja, jag får vila med Vilmer efter frukosten.

THAILAND THAILAND =) alltså, jag kan inte fatta der =) sist jag va där va jag ju i vecka 33, nu kan jag dricka en öl om jag vill det =) oooo, så underbart det ska bli. TVÅ HELA VECKOR! Och man slipper åkpåsar och vinteroveraller och ta av och på, av och på, BARA badkläder och solskyddsfaktor 100 som gäller =) på Vilmer, jag själv ska bli brun och fin! SÅ UNDERBART. Jag trodde aldrig det skulle bli av först. Har ju varit så inställd på att Jonas har dåligt med tid för semester, sen plötsligt dök det upp en lucka =) den luckan tackar jag ödmjukast för!

Nu ska jag försöka bjuda på massa bilder =)


Söt och go!


Busig!


Här kan man ju stå och titta på TV =)


Kusinmys =)


Puss!


Hallå där på andra sidan kameran!


Nybadad!


Det är så roligt att busa med mitt lamm Berta!


=)


Närgången?


Kör bilen!


Ser arg ut, men jag låtsas bara =)


GODING!


MYS!
Bilder: Privat

Kommentarer
Postat av: Marie

Gud så skönt för er, det gör ni rätt i =) Perfekt ålder att resa med Vilmer, iaf tyckte vi det med Freja och då var hon runt 9 månader! =)



Ha en riktigt skön semester, och ta gärna med lite värme hem =)

Kram!

2009-02-13 @ 11:14:30
URL: http://www.mariehenriksson.blogspot.com
Postat av: Jenny

usch vad jag blev avundsjuk... jag vill ju osse iväg.. Fubbis där...

Ha de så förbaskat kul iallafall

2009-02-13 @ 11:56:57
URL: http://liljan81.blogg.se/
Postat av: Storasyster Rebecca

Han är så underbart söt! :-) Hoppas verkligen att ni får det toppen, man är ju lite avis men mest glad för er skull! :-) KRAMAR i massor till er

2009-02-13 @ 15:37:05
URL: http://beccaverbatim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter härligt! Vad kostar en resa så här års? HA EN MYSIG SEMESTER!

2009-02-13 @ 19:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0