Var ska min röst?

Igårkväll blev min förkylning värre, kändes som huvudet var i en stor bubbla, i vakum liksom. Och jag som va och storhandla dessutom.. =) jag är redig!
Nä sen blev det feber, sen blev det bingen, sen vakna jag i morse och har sån grym hosta. Hostar inte mycket men när jag väl gör det så känns det som halsen ska lossna! Och det brukar kännas såhär när jag ska tappa rösten, det gör jag typ två gånger om året kanske. Precis som förkylningen sätter sig där också. Men jag hoppas inte nu, det har jag inte lust med. Jag va bara inställd på en lätt förkylnign med lite snor, inget annat!
Tur jag hann handla iallafall, så blir jag riktigt sjuk så är vi inte strandsatta iallafall. Det är det värsta som finns nästan, när man ligger hemma och är dålig så finns här inget att varken äta eller dricka.. usch! Det är då det är bra att ha en andra hälft, men jag är gärna så ändå att "jag klarar mig, det är lugnt" =)

Nä nu vet jag inte hur jag kom in på allt detta.. Vilmer stängde precis av tvn så han vill nog leka lite, får lägga lite av min sunkiga energi på honom.

Ha en bättre måndag än jag!


Kommentarer
Postat av: Marie

Krya på dig! Förresten, har Vilmer börjat gå än? Kram

2009-04-06 @ 09:54:48
URL: http://www.mariehenriksson.blogspot.com
Postat av: Rebecca - beccaverbatim

Krya på från oss!

2009-04-06 @ 15:47:44
URL: http://beccaverbatim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0