USCH!

Usch usch usch! Idag är minsann ingen bra dag. Tur att V är så tålig som han är.
Jag vaknade och kände mig skum, vet inte riktigt vad det var men jag kände mig lite off.. så jag tänkte "idag blir det morgonvällingen i sängen så myser vi lite till" ja och det gick jättebra. Vi somnade till och med om efter vällingen och sov till halv elva, helt underbart.
Men det va mindre underbart att gå upp sen, mådde jättekymigt.. kunde inte förstå om jag mådde illa och behövde kräkas eller om jag va hungrig eller vad det var.. men jag kände mig helt slut i kroppen, tung i huvudet och hade gärna lagt mig igen.
Lite orka jag busa med V sen somna vi på soffan igen vid halv ett och V sov fantamej till tre. Helt konstigt. Jag försökte också vila lite men det gick mindre bra. Lyckades väl somna lagom till V vakna =) som vanligt när man väl bestämt sig för att vila lite.
Efter en liten stund där så kände jag hur kraften bara flög ur mig, orkade inte ens kissa, blev bara anfådd. Så V fick åka med faster hem till farmor/farfar och leka lite och tur va väl det för sen fick jag feber.
Mår dock inte illa längre men känner mig helskum. Så nu ligger jag i sängen och dricker saft!
Vilken pissedag! Stackars V som fått sova hela dagen nästan.. fast hade han inte velat hade han inte gjort det.
Han har varit lite gnällig och dålig i magen några  dagar, och idag hade han pyttefeber också så jag tror det är nån bissing som bråkar med honom.

Nä, nu är det nån repris av Grey´s och jag orkar inte ens trycka på tangenterna längre =)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0