Tradiga skit-tisdag!

Idag vakna jag nog på fel sida.. känns som det är en ren jävla skitdag idag! MEN det är kanske för det är molnigt.. jag är ju supersolmänniskan själv!

Vad i tusan gubbar ska vi hitta på idag?

Jonas jobbar sent SOM VANLIGT, och jag har no fritid what so ever! Vilmer och jag gillar att hänga =) men ibland behöver man en stund för sig själv och nu börjar det krypa under skinnet  på mig att inte ens få gå på toa själv! Hur länge ska det va såhär? Jag har ingen energi kvar! (känns det som idag, sen imorgon är det sol igen och då är det nemas problemas, brukar va så)

Snart är det första maj, jag tycker det känns helt skumt.. det va nyss jul ju! Och maj för mig är sommar (snart =) var tar tiden vägen?

Nu väntar jag bara desperat efter att mitt halsband ska komma som jag beställt! Vill ha nuuuuu! Och mina skor =) låter som jag mest shoppar på nätet.. men nä, faktiskt inte, händer sällan! Dessa grejer nu har jag inte sett in real life liksom, bara på nätet så då får det bli så!

Aaaaaa, dags att betala räkningar också!! Varför finns det sånt, vem kom på det? Varför kan vi inte köra byteshandel? Jag får ström i ett år och du får en kiteutrustning =)

Nä, pay the bills innan V vaknar =)
Ha en bättre dag än mig för bövelen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0