Söndag som, trots trötthet, känns super!

Igår va vi ju ute och åt sen på bian, bra film måste jag säga, sen efter det gick vi till Soft och drinka in lite. När vi kom in blev jag nästan sharkattacked av Rebecca, hon va ju ute =) så roligt det va! Och vilken slump.. jag har inte visat mig på nåt alkoholserverande ställe på mååånga månader, sen helt plötsligt när man bara ska inom och ta nån öl, sen hem igen, så är hon också ute, som också inte varit ute på evigheter (tror jag) Aaa, det va bara så roligt. En trevlig upplevelse helt enkelt! Nästa gång är vi i samma sällskap tycker jag!

Efter Soft stängt gick vi till Max SÅKLART =) sen va det rätt hem och ner i bingen, kollade på klockan och då va hon halv två. Vilmer skulle komma hem halv åtta =) men men! Han kom hem trött och redo för att vila en timme, så det gjorde vi. Sen nu, ja jag är trött men det känns ändå super! Det gör liksom inget när man haft så trevligt!

Ja nog om det!
Mormor kommer om en stund så jag och Vilmer ska följa med henne till Miljögården, dem har utförsäljning, och där är så mycket fina saker! Just det, det skulle jag ju meddela Sally när det va nästa gång!
Så dit ska vi! Och kommer förmodligen hem med några nya ljuslyktor eller nåt sånt!

Igår kom ju Jonas hem och hade köpt ett gäng blommor till våra fönster =) Jag skrev ju att jag skulle försöka kolla lite blommor, men det blev aldrig, det hanns inte med igår. Så kommer han hem med det, sånt gillar jag =) det är såna småsaker som räknas och uppskattas mycket!! Tack!
Så igår eftermiddag satt jag och planterade om blommor i krukor, kände mig som en riktig husmor =) men det va trevligt, lättsamt och enkelt, som livet ska va då och då!

Nä jag tror jag får försöka göra mitt utseende drägligt igen =) och snart ska lille mistern ha frukost så... Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Rebecca - beccaverbatim

I like! ;-)

2009-04-05 @ 15:03:02
URL: http://beccaverbatim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0