Räkningar!

Räkningarna är nyss betalda och visst är det roligt när det blir flera tusen över än vad man trodde =) ja inte flera tusen som i typ tiotusentals kronor, utan typ nästan tre tusen mer =) jag måste ha räknat typ.. MASSOR med fel..

När jag får mina pengar så brukar jag göra en snabb-räkning i huvudet. Vad jag fått i lön och sen vad jag har i räkningar, och när jag snabbräkna denna månaden så kändes det "aaaaa, shit pomfritt, det va inte mycket att hänga i julagranen" (som blev över) men hjärnverksamheten måste ha legat nere den dagen!
Tänkte först när jag betalat allt att jag måste ju hade glömt nån bautaräkning nånstans, men jag har letat och det finns ingen =)

Bra dag för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0