Onsdag!

Idag är det onsdag och det innebär Grey´s och Fråga Olle =) yeeeey!
Fråga Olle är nog det enda program som finns som  jag kan sitta och asgarva åt helt själv.. Martin Martin Martin, både snygg och har torr humor =) me like! Torrare humor än min får man liksom leta efter så det känns som Herr Björk är en för mig =) Jag längtar!

Idag har det varit full rulle känns det som, eller en väldigt oplanerad dag med mycket klydd.
Började med en dåli natts sömn då jag låg vaken i säkert en timme och trodde jag skulle få en hjärtinfarkt, trodde jag skulle bli tvungen att gå upp och väcka jonas (han somna på soffan) och be honom ringa en ambulans annars skulle jag inte överleva.. men sen somna jag! Sjukt tryck över bröstet hade jag! Kändes som någon satt på mig! Nästan lite obehagligt!
Så efter vällingen vid sju i morse stannade vi kvar i sängen och slocknade till halvtio, dem extratimmarna behövdes! Upp och hoppa med eld i ändan och iväg på fika med Malleballe! Sen tänkte jag att jag skulle upp på jobb efter det, och påväg var jag, men vände för jag tänkte jag skulle gå och köpa present till V (SOM, by the way, BLIR 1 IMORGON =) så jag vände och gick neråt igen. Fixade två bra grejor sen traskade jag upp till jobb och kollade tävlingsresultat och skulle köpa mjölk och sylt till svärmor som jag sen bjöd in mig för pannkakor hos =) Jonas jobbar länge så jag pallar inte stå och fixa nåt bara till mig, lat som jag är =) nä men det är så tradet om man ändå ska äta själv, då kan jag likagärna ta en luftmacka, spelar liksom inte mig nån roll!
Och nu är vi hemma och V sover så gott!
Jag har hittat grejor jag ska beställa på nätet som jag letat som en jude efter, så nu ska jag göra det i min ensamhet =) ni får se när jag fått det!
Först ska jag hänga tvätt, mest för det är så jädrans kul!

Imorgon ska vi upp tidigt, först öppna presenter i sängen såklart =) sen ska vi iväg och köpa nån mumsig muffin vi kan ha som liten födelsedagstårta (blir ju kalas på lördag, så vi avancerar inte imorgon) så han kan blåsa nåt ljus på sin alldeles egna dag =) sen ska vi iväg till revisorn med lite papper, och sen kommer mormor och då ska nog jag sticka och handla, mest för det också är så roligt =)

Så ser vi ut för tillfälligt =)

Tack och hej =)

Kommentarer
Postat av: Rebecca - beccaverbatim

Mindre Redbull = mindre tryck! Lyssna på de äldre! ;-)

2009-04-22 @ 21:57:49
URL: http://beccaverbatim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0