Onsdag is the day today!

Det kändes bättre imorse när jag vaknade än vad det gjorde igår. Imorse? Det är fortfarande imorse =) kl är ju bara åtta.

Tänkte att jag snart skulle ut och gå en sväng med Vilmer, lagom till han blir trött så han kan sova och jag lyssna på musik =) wiiiiie!
Just nu sitter han på golvet och fiser värre än en tjock gammal mc-raggare eller nåt =) låter så in i norden.. så skrattar man och tittar på honom så kollar han bara på en precis som "har det hänt nåt?"

Mina skor jag beställde kom igår, tror ni dem hade skickat rätt storlek? NOPE! Förstora! Nu får jag skicka tillbaka och orkar jag får jag ju beställa en storlek mindre, men just nu känns det som att jag inte orkar klydda utan går och handlar i en "vanlig" affär istället, men sen å andra sidan så tyckte jag dessa va lite nice!
Och nu vet jag ju inte hur jag ska göra när jag går längre.. alla andra skor jag har som är fit for walking är så slitna så där är ingen häl kvar så jag får skav direkt.. hmm, svårt fall doktorn grät =)

Mitt halsband kommer idag eller imorgon så det ska bli roligt, hoppas jag har bättre tur med det!

Idag ska vi inte göra nåt vettigt alls, hade planer igår men dem blev inställda. Just det, jag ska vaxas.. mindre kul men dock nödvändigt ont!

Nä, nu känns det som jag får leka med Vilmer, han leker desperat med gumptermometern =)

Hörs kanske senare.. so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0