Mina höfter värker!

Jag har så ont i mina höftben och i lederna så det ser ut som jag bajat på mig när jag går. Och om ni då undrar vad jag hittat på med så är det bara feber.
Tråkigt men sant! Hade ont i halsen igår, men jag förträngde det och hoppades på att Gud skulle göra nåt åt det. Meeen ännu ett tecken på att han inte finns =) halsontet är kvar OCH feber som gräddet på moset så thank you God!

Vi har varit på Abrahamslund idag och gjort en snabbvisit. Vilket mysigt dagis! Verkar bra på alla sätt! Lagar sin egen mat, sover ute, ska öppna ny avdelning för 1-åringar till hösten, är inte så många barn per vuxen OCH det finns utedagis för dem äldre barnen, och ni alla vet ju hur mycket jag gillar det. Därför kan det ju eventuellt bli det sen utan att Vilmer behöver byta dagis.

Han är en sån vilding. Står här nu och försöker trycka allt vad han kan på tangenterna och jag säger NAJ, NAJ, NAJ, AJ-AJ, NAJ VILMER, AJ-AJ INTE RÖRA. Men funkar det? Nä han bara ignorerar och tittar inte ens på mig så jag börja ju såklart skratta =) så nu är det ju kört.. nu SKA han trycka, till varje pris! Dem små liven!

Han verkar bara vilja busa som det ser ut just nu, och det jag vill är slänga mig i sängen och sova typ... till imorgon. Känner mig helt överkörd.

Tack för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0