Lördag =)

Idag är det minsann lördag och det innebär ju firmafest =) gokart och god mat, sen kanske några goda drinkar =) det är väl aldrig fel?

Nu sover Vilmer och jag ska försöka hinna med att ducsha, sminka mig, ta bort nagellacket, tänka ut vad jag ska ha på mig och gärna göra vid håret också innan han vaknar.. känns inte som jag kommer lyckas! Han lär nog vakna precis när jag skrivit färdigt här =) Vi får helt enkelt hoppas han är på bra humör så han kan finna sig i allt det andra sen =)

Vi ska mötas allihopa uppe på jobb kl fyra så det gäller liksom att börja planera i tid, och göra sig färdig! Jonas jobbar så idag blir en tradig dag Vilmer!

Och på tal om honom, V.. Vet ni den reklamen med en tjej som går genom en skola och sjunger, det ska föreställa att hon blir mobbad, det är nog en högstadieskola? Det är reklam för mobbing och Friends?
Iallafall.. när den reklamen kommer och tjejen börjar sjunga släpper Vilmer allt, ALLT, han har i händer eller omkring sig och bara stirrar på tvn, tills reklamen är slut. Jag ljuger inte om det hänt VARJE GÅNG han sett reklamen, det är sant! Det är helt makalöst! Här om dagen va vi ute i köket (därifrån kan man inte se tvn) och han hörde till och ed där att den kom på tvn, han bara "frös" och lyssnade till den va slut. Det är precis som om han förstår att det är synd om flickan och känner empati för henne! Det är jättehäftigt att se, verkligen!

Nä nu får jag kanske dra igång med projekten!

Ha en bra lördag så ses vi kanske i vimmlet i kväll =)

Kommentarer
Postat av: Rebecca - beccaverbatim

Ha det så kul ikväll! :-)

2009-04-18 @ 14:20:55
URL: http://beccaverbatim.blogg.se/
Postat av: Lisa

Varför ska du alltid ut när jag inte ska det?!

2009-04-18 @ 20:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0