Lite pics..

Presentöppning kl 07.00 i sängen =)


Snöret är såklart finast =)


Så fint kort min mormor har gjort!


Dessa fick jag, dem va väl fina?


Både kläder och boll fick jag också, bollar är det jag gillar mest!
Ska nog satsa på det när jag blir stor =)


Blåsa-ut-mitt-första-ljus-dax =)


Kladdigt får det bli när man fyller 1 år!


Denna fick mamma, mm blå fiskar =)


Man måste va söt när man gungar =)


Klättring på morsan


Varför inte bita henne?


Kvittar var man lägger sin mobil så hittar han alltid den =)


Detta kan man vakna av mitt i natten, att Vilmer börjar spela!
Bilder: Privat

Kommentarer
Postat av: Janni

han är så söt Mia...en riktigt liten gullunge ni har...ler varje gång man tittar på bilder på honom...=)

2009-04-24 @ 11:26:46
Postat av: Rebecca - beccaverbatim

Naw ett riktigt födelsedagsbarn!! :-)

2009-04-24 @ 13:14:52
URL: http://beccaverbatim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0