Lite egentid =)

Nu har mannen och Jonas, mohahaha =), gått och lagt sig så nu sitter jag och kollar Grey´s och ska måla naglarna. Mår lite bättre så det känns skönt att sitta lite för sig själv.

Har nyss sökt dagis, oooo så spänd jag är! Undrar hur långt innan man får veta, eftersom Vilmer ska börja direkt efter sommaren. Det kan ju inte va att mann får veta typ en vecka innan eller nåt, eller jo, allt är väl möjligt men jag hoppas dem har bättre framförhållning än så!
Min lille plutt på dagis! Usch, jag fasar!
Idag när vi va och besökte så satt dem och sjöng. Naa lilla pojken.. där va en liten pojken som börja skaka i läppen och blev helt tårögd när dem sjöng maaaaamma, paaaappa! Det är Vilmer det, jag ser det framför mig. Han är en sån mysunge som alltid gärna har koll på så att där är nån han känner bakom sig när han leker eller träffar nya människor, så ska jag bara vinka hejdå.. =( USCH!
Det kommer säkert gå bättre än jag målar upp det, men det är väl för man tycker om den lille skitungen så mycket och bara vill att ALLT ska gå perfekt! Nog om det, det är en hel sommar dit!

Åter till Grey´s!

Gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0