Kalas för hela slanten!

Nä, men nästan iallafall, det kändes så igår när man va och handla =) Aja, det är ju för en bra anledning iallafall!

Nu ska vi försöka städa badrummet (lätt med en klättrande NUMERA 1-åring som vill va med =) sen måste vi bege oss ner på stan en sväng.
Köttet stekte jag igår så det är klart, bäddat rent har jag nyss gjort.. inte så mycket kvar egentligen. Mor min tog hem all sallad och annat som skulle hackas, TACK! Så vi har det lite lugnt just nu känns det som. Men det är nog bara inbillning =) rätt som det är förstår man att klockan är halvfyra (kalas fyra) och att jag inte ens duschat än =) Lets hope not!

Somorgen är det jobbet som vanligt, kul - jäääääättekul, mest för det ska bli typ sommarvärme..!!

Nu sitter Vilmer och har öppnat sin minidermtub och trycker ut det, jag får rycka in =)

Ha en underbar lördag!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ha så trevligt på kalaset idag=) Stressa inte ihjäl dig över allt som måste göras Mia! Kram

2009-04-25 @ 11:55:35
URL: http://mariehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0