Just det, det är ju påsk!

Nu har Vilmer nyss somnat efter vårt påskpyntande!
Vi va nere en sväng på stan efter middagen och köpte pynt-kyllingar och lite påskris, fjädrar hade jag sen innan. Så nu har vi pyntat lite kycklingar i blommorna och satt upp riset, det blev super!

Sen hoppa vi ner i badet och busa lite, trots att jag egentligen inte orka, men det blir bara jobbigare för mig själv om jag inte sysselsätter Vilmer så det va lika bra. Därför va han ju rent slut efter allt det =)

Jag känner mig väl lite bättre men hostan har nog gjort att min hals är ett enda stort sår.. inte alls skönt är det! Men nånstans känns det ändå som att det går mot rätt håll.. kanske för jag tagit ipren..

Innan va vi och gungade lite så jag bjuder på lite bilder!

Sov gott!


Hmm, va detta roligt egentligen..?


Njaa.. inte direkt!


Joooorå!


Klart det va! Han är sååå go, min prins!!
Bilder: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0