Idag är ingen vanlig dag =)

För vems födelsedag är det? VIIIIIIILMERS =)

För ett år sen gick vi och vänta och vänta och vänta, va inskrivna på BB men han ville inte riktigt komma.. vattnet hade gått men mer hände inte. Det enda man fick höra i tre dygn av personalen på förlossningen va "gå ut och gå en runda" så kom man tillbaka för ctg sen "ja ni får gå en runda till." JA MEN JAG ÄR STOR SOM EN VAL, DET ÄR INTE SKÖNT ATT GÅ!! =)
Men till slut kom han ut, på sin alldeles egna dag, kunde blivit på Lisas födelsedag men han ville ha en egen =) (inget illa menat)
Han jävlades lite för att dra ut lite på tiden såklart, men ut kom han 23.55 =)
Säger som alla andra som fått barn, det är det bästa som hänt mig!!

Nu har V fått öppna och leka med lite presenter, nu sover han som en slagen hjälte =)
Han vaknade 05.45 idag, vilket han ALDRIG gör, men han ville väl bara få ut så mycket som möjligt av sin första födelsedag!!! Tur han är lugn när han vaknar så tidigt, man märker knappt honom, mer än om han upptäcker mitt långa hår som är roligt att sparka (?) på, varför sparka? Men det är roligt iallafall. DÅ märker man av honom =) drar täcken över huvudet så slutar han! Så ligger han och kollar barnkanalen eller fjärrkontrollen, stänga av sätta på, stänga av sätta på!

Nyhetsmorgon nu på morgonen (vuxenpoäng till mig) pratar dem bl a om en tjej i Sverige som födde barn när hennes pojkvän va ute och köpte snus, MED ANDRA ORD: hon visste inte hon va gravid, fick ont i magen och födde, sen kom pojkvännen hem och hade helt plötsligt en son! Hur går sånt till? Hur är det möjligt? Hon hade väl anat nånting i början så hon gjorde gravtest, som va negativt, vilket gjorde att hon inte tänkte mer på det sen. Och den tanken kan jag förstå, då känns det ju som att man fått bevisat att man INTE är gravid, fast dem kan va fel.
HOWEVER, nånting måste man ju märka under dem nio månader man är gravid.. det händer ju så mycket annat i kroppen som hade gjort en helt orolig eller knäpp om man inte visst om att man varit gravid. Man hade ju funderat STARKT på att uppsöka läkare iallafall för det som händer i huvudet. Kände mig totalt koko, dryg och jävlig =)

Så här såg jag ut för ett år sen =)


NÅGRA modeller större =) men så gärna!!


Liiiiten mage =)


10 dagar innan förlossning!


Va inte så allvarlig Mia..


..det ska ju va roligt att föda barn =)


ser lite drogad ut =)


så jag måste vila lite =)


Sen kom lillemannen!


Hemfärd från BB, så liten har han varit, helt craaazy!
Bilder: Privat

Kommentarer
Postat av: Rebecca - beccaverbatim

Åhhh förlossningsnostalgi!!!! Helt underbart! Vilken liten gobit han var redan då! GRATTIS!!

2009-04-23 @ 09:12:32
URL: http://beccaverbatim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0