Fy tusan gubbar..

..vad jag och mor min varit duktiga idag!! Hon har varit och hjälpt mig med både Vilmer och städning. Det underlättar så UNDERBART MYCKET att få hjälp med V när man väl tänkt få undan lite.
Och GUUUUUUD så fina fönsterna blev, liten slarvpelle va han allt (så pass så han inte får komma hit här fler gånger) men dem är ju ändå rena.. Man blev liksom nästan lite bländad när man kolla ut direkt efter =) GRYMT! Nu blir ju inte det gjort förrän 2013 =)

Kom på innan att jag fyller 25 år i år, (fast jag blir inte äldre än 23 egentligen) och kom även på då att jag ska önska mig ett fallskärmshopp i present =) nu har jag ju hoppat bungy jump så nu vill jag testa det också =) You go Mia!!!

Nä, nu får jag plockan undan datorn, snart kommer Ronald McDonald med lite mat till mig =)

God kväll!

Johanna, på måndag springer vi vid den här tiden =) och var f.. blir Spotify av?

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0