Fredag!

Idag är det fredag och vad hjälper det? Jag ska ju jobbe =) Jaja, kvittar egentligen, det är bra pengar eftersom det är röd dag!

Vilmer är hämtad och ligger här bredvid mig och sussar.
Idag mår jag bättre så vi har busat lite nu efter vi kom hem, läst böcker och varit ute och gått =)

Snart är det time att dra på sig jobbebrallorna! Dem snygga =)

Städa hann jag med också innan jag hämta V så nu är här rent och snyggt, i nån timme till. Ser väl ut som kriget när jag kommer hem från jobb.. det brukar det =)

Nä nu har det inte hänt nåt mer.. nu får det va nog för idag!

Tror förresten att jag ska försöka ta mig ut på kvällarna och börja springa, jogga litta! Vet inte hur det ska gå till, men jag vill gärna! Kondisen är kass och jag vet hur kort tid det tar att bygga upp den om man bara brukar allvar! Får nog inhandla mig ett par ordentliga skor först =) Jaja, jag får göra så gott jag kan iallafall =) så får vi se vart det slutar....... kanske marathon nästa =)

Nä allvar nu! JOBB!

Have a nice day gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0