Bra nätter påväg..

Ja, det verkar som det är bra nätter som är i Vilmers nattschema! Den senaste tiden har det faktiskt varit några nätter då han sovit helt och hållet i sin säng, har inte gjort det så mycket annars efter Thailand. Och om han väl vill komma över under nattens gång så sover han, det gjorde han inte innan, va bara orolig och kom inte till ro.
Det är så välkommet och uppskattat! Nu vakna han lite i sju i morse och var jättepigg, det var ju inte jag men det är inte lika jobbigt att gå upp när man fått sova bra dem timmar man sovit. Och han somna som en stock igår vid sju också och det tycker jag är väldigt bra att sova, sju till sju. You go Vilmer!

Dammsugat har vi gjort nu imorse också, har nog haft besök här i natt av nån konstiga sanddjur, för här VA SAND ÖVERALLT!! Hmm, undra vad det kan bero på? Jonas som va ute och lekte igår kanske!
Jaja, tur är iallafall att Vilmer numer tycker om dammsugaren. Innan va det ett helvete att försöka dammsuga, han va livrädd. Nu blir han sur om han inte får klättra på den. Så dagens dammsugarrunda klarades utan stopp för gråt och klarades därför av på typ en kvart, max! Skööönt!

Idag blir det nog bara gungning på le schedule, och en promenad hade jag också velat i och för sig!

Berätta jag om reseförsäkringen..? Tror inte det.. Det sluta iallafall med att Vilmer och en förälder fick en ny resa =) och jag fick dessutom 1500 för dem två dagar jag va dålig (i själva verket handlade det om en natt =) vilket jag aldrig trodde att jag skulle få, så jag tackar! Så dem ska sparas nu och sen ska det med mina skattepengar beställas ny resa för typ januari/februari (jonas säger december, men då är det så jädrans dyrt) och denna gången köper vi bara flygstolen och blir nog borta 3-4 veckor =) Gissa om jag längtar =)

Nu ska jag tömma tvättmaskinen och sen kasta på mig ett face =)

Ha en underbar dag så ses vi kanske på Statoil!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0