Bleeding love!

Lyssnar nu på Leona Lewis underbara Bleeding love. Den kommer hålla måttet för mig genom alla tider, sjukt bra låt!

"But something happened
For the very first time with you
My heart melts into the ground
Found something true
And everyone's looking round
Thinking I'm going crazy
"


Igår hade vi kalas för store Vilmer =) det blev superbra! Barn - massa stimmande - god mat - trevligt folk! Kan det bli bättre? JA DET KAN DET =) det (nästan) bästa med allt är att det blev mat över, TACOS =) Gissa om jag ska äta det idag?

Idag har jag jobbat 10-18, kändes som 10-10.15 =) gick helt sanslöst fort, tänk om det gick så fort varje gång!
Kul att jobba framför allt när det är fint väder, då är oftast kunderna glada =) slipper man alla som bara letar efter nåt att gnälla på!

Imorgon är det upp i ottan, ska med Vilmer till bvc, dags för 1-års vaccinationen, sen ska vi direkt hem och då kommer mormor. Vilmer ska leka med mormor lite imorgon för jag ska på förhandlingar på jobb, facket kommer! Dags att va med och låta sig bli hörd =)

Nä nu är det slut på sångstunden, och dags att ge sig in i matstunden, sen kanske det hade varit skönt med en iPodstund i gående ställning =) Jojo? Sugen?

Godkväll gott fok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0