Bättre skor is needed!

Nu har jag och Vilmer varit ute och gått en megarunda. Vet inte riktigt var ifrån den energin kom, men det bara såg så fint ut ute, solen skiner och det blåser för en gångs skull inte. Så det va jätteskönt, FÖRUTOM att jag fått skoskav!
Jag måste införskaffa ett par bättre skor, och jag har redan sett ut dem och allting, så vad väntar jag på? Nä, det ska jag ta tag i nu direkt efter bloggningen.

Sur blev jag på Vilmer också, han kastar ut nappen HELA TIDEN. Där försöker jag förbränna lite med min fart och musik i öronen, men måste stanna var tionde sekund för han kastar ut den. Så behåller jag den och säger "naj, nu för du inte den mer" då blir han skitsur och SKA HA sin napp! What to do?

Nu gör det liksom ingenting om vi inte gör mer idag för nu har vi varit lite duktiga redan =) nu tvättar vi helgens berg och snart är det dags för lillemannen att vila. Ooo just det, måste beställa nya nappar till honom. Jag beställer bara, tycker dem har så tradiga i affärerna, eller inte till flickor, men till pojkar har dem. Bara BLÅTT BLÅTT BLÅTT - NEJ TACK!

Naa, i morse klappa Vilmer =) det har han inte gjort innan, inte så jag sett  det iallafall. Med pappa gör han allt, men inte med mig =)

Igår tryckte vi ner oss i badet alla tre =) det hade nog varit en syn, såg nog inte klokt ut =) Vilmer skulle ju leka och busa så han skulle ju ha sin plats, så ni kan ju själv tänka er hur mycket plats jag och Jonas fick =) Men ack så familjärt =) Vilmer trivdes iallafall!


Time to hänga tvätt! Sen får V och jag käka frukost och jag får kanske försöka göra mig iordning också, vet inte när man får gjort det annars och det är ju jobb ikväll så det kan va rätt skönt att va färdig och inte behöva duscha och sånt nån timme innan bara, det är svårt med barn, man vet ju aldrig vad dem tillåter =)

Ha det bra!
So long!


Kommentarer
Postat av: Marie

Mmm promenad skor borde jag också, är såååå sugen på ett par vita Lacoste =)

2009-04-20 @ 16:57:43
URL: http://mariehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0