Bar á Bar...

...har verkligen tappat sin klass och stil som hängde med dem ett bra tag från start. Men nu vet e fan vad som hänt..? Har hört många som säger samma och sagt det länge, och nu blev det bevisat då JAG, Mia-Mari Andersson, va där igår =)
TÄNK OM.. tänk om till nåt typ.. inriktning 23-25 år på lördagar och (valfritt) på fredagar, då är det ofta dem "yngre" som går ut, så då kan dem väl få den dagen då... =)
Nä 23 år eller nåt sånt hade varit bra, då försvinner alla dem som får gå på fredagen istället =) och det blir en härlig omstart med folket som tillhörde bar á bars dansgolv vid start! Sorry, men dem är ju så jäkla unga och dryga, dem som "hänger" där nu. Fast vad vet jag, det är kanske viktigare att tjäna pengar och strunta i vad som önskas...

MEN.. trots detta hade jag en trevlig kväll =) (lite dubbelmoral kanske) till saken hör att jag va där typ 7,5 minuter =) Snackade och shottade med Amanda =) tack!
Tog det verkligen försiktigt med alkoholen så jag hade minsann lite vett! Tänkte faktiskt på att det kommer en morgondag också, låter väl förståndigt?
Efteråt blev det Max såklart, sen blev det bingen. Jonas skulle tvunget på efterfest i Sövestad (?) ja det är också ett ställe på jorden! Och hade han roligt? Nä! Men, iväg skulle han =) så fyra blev vi utslängda med pommesen i högsta hugg från Max, av G4S... "vi stänger nu" Jaha.. eftersom jag inte är så utevan längre =) så går det väl att informera om det när man typ två minuter tidigare fått frågan "vill du äta här eller ta med?" Så det blev till att försöka få in så mycket som möjligt och lyfta på rumpan och bege sig hemåt! Och eftersom jag va själv så satte jag  på tvn i sovrummet för att slippa alla konstiga ljud.. kommer ihåg att jag tänkte också "usch hur ska jag kunna somna själv nu" men jag somna nog under dem sekunderna det tar för bilden att komma efter man startat tvn =)

Vaknade för en halvtimme sen och känner mig som en barnlös 20-åring igen.. vet inte om jag ska bedöma känslan till =) eller =( SKOJA, det känns faktiskt såklart =( Jag vill va där jag är!

Har kollat läget med Farmor och allt va bra så nu kan jag slappna av igen =)

Och vet ni, jag va på Donna Gina först, hur pinsamt är inte det? Har aldrig nånsin varit där också hamnar man där nu, NU, när man inte ens är ute så ofta.. jag stod mest med jackan på i typ 20 minuter och skämdes! Pinsamt det stället!

(Återigen) MEN.. ska jag summera kvällen så va den trevlig! Det va värt det!

Idag ska vi till Mormor/Morfar och käka med hela familjen. Hoppas jag får upp Jonas i rimlig tid bara =) och helst utan sura miner!
Nu får jag gå och ringa Mormor och kolla läget!

Och passa på att önska ett STOOOORT LYCKA TILL till familjen Mars/Österberg som har dop för sina töser idag =) Jag skickade nog ett sms inatt (?) sorry... =) hoppas inte jag väckte nån!

Nåt annat?

Nä, tror inte det.. känner mig lite halvförvirrad så det blev nog ett skumt inlägg!

Ha en bra påskdag!


 


Kommentarer
Postat av: Rebecca - beccaverbatim

Låter som att du haft kul iaf och det är bara trevligt att få uppdateringar på natten! :-) Vi ses i veckan så får jag höra mer om vad som hänt! Flickornas dop gick fantastiskt bra! Kramar!

2009-04-13 @ 15:56:01
URL: http://beccaverbatim.blogg.se/
Postat av: Klemens

Ja Don o Gina är verklgien pinsamt.

Vilket skit ställe.

2009-04-16 @ 11:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0