Återigen slappedag!

Idag har varit en slappedag till att börja med.. men sen efter Red Bullen drog jag igång lite faktiskt. När V vakna efter middagsluren så börja jag dammsuga, sen helt plötsligt dammsuga jag soffan.. =) ja det hängde över mig för det ryker var gång man sätter sig i den, kanske lite överdrivet men dammig va den iallafall. Så det är skönt att det är gjort!

Sen va ja och V uppe på vinden och hämtade tomma flyttlådor, tömde en sida i vår skänk, bara massa gamla filmer och skit ändå. Sen kasta vi in all sprit som stått på Vs rum innan.
När vi flytta in så hamna spriten där bara och eftersom man inte är så mycket i rummet så har det liksom stått kvar där, och ingen har orkat bry sig. Men nu tyckte jag att det va nog =) nu är allt annat på plats i lägenheten så då fick jag ju gå på det rummet =)

Imorgon hoppas vi att vi känner oss lika pigga för då ska vi till Mars/Österberg. Hoppas vädert blir soligt då också eftersom det är outside där som gäller =)

Nä i morgon innan vi ska ge oss iväg får jag minsann byta sängkläder, det skulle jag egentligen gjort idag också, men jag har ju gjort så mycket annat duktigt =) man kan ju inte göra allt. V lär väl få gå upp tidigt så där är ju tid till det =)
Vilmer fick välling redan kvart i sju och sov som en stock sju =) han brukar somna runt åtta, inte innan iallafall. Men jag försöker snåla på sovstunderna under dagen så nu hade han varit vaken sen halv tre, så han va ju klart helt slut lille mannen!

Nu ska jag beställa nya nappar sen ska jag måla naglarna igen =) sen när Jonas kommer ska jag nog ta ett bad, om jag orkar.. då kanske jag ska vänta att måla tills efter badet? Aja, vi får se!

Lite påskpics från hemmet =)

Godkväll!


Kycklingarna har anfallit =)


Påskariset!


Även där en liten kylling..


och i denna blomma..


och denna.. dem ser så roliga ut, helt förvirrade =)


och en liten en på lampan =)
Bilder: Privat

Kommentarer
Postat av: Marie

Hello! Hoppas ni fick en bra dag trots lite regn! Jag har en ny blogg, hade några tråkiga peroner som lämnade en massa tråkiga kommentarer och här på blogg.se sparas ju ip-nummer så nu kan man ju spåra dem om de vill kommentera =)



Vi får höras och ta en promenad i nästa vecka om ni känner för det!

Kram

2009-04-08 @ 15:57:34
URL: http://mariehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0