363!

Nu är mina nya dojor beställda så fina så fina =)
Får vi hoppas bara att dem är det in real life också, ibland när man beställt nåt så får man hem det och undrar "what a hell was I thinking" men det stämmer inte alltid överens, bild och verklighet!


där har vi den, den lille rackaren - nu ska det ut och springas!!

Idag blir Vilmer 363 dagar =) två dagar till året, min lille pluttisnuttsnuttiflutt =) det känns så skumt! Jag har ju inte blivit äldre, och kommer aldrig bli heller, that´s just the way it works, right?
Kalas ska vi ha på lördag, tack vare Annie som kunde byta på jobb, är egentligen min jobbehelg men hon kunde hjälpa mig på lördag iallafall, så söndag blir det jobb som vanligt. Tack Johannes för att du också ville hjälpa till =) NÄ SKOJA, du blir så sur!

Jag tänkte lite här i morse, när jag serva iPoden med lite ny fräsch sommar-musik (lite tidigt, men bättre än deppig vinter-musik) att jag har inte så gott om det vad det gäller den här härliga jag-åker-nercabbat-och-livet-känns-unerbart-musiken.. VAD SPELAS I ERA iPODAR? (eller andra musikspelare=)

Kan ni ge tips på vettig SOMMAR-musik?
Jag har bara lite takida som hänger kvar sen några år tillbaka, och som TYVÄRR är både vinterdepp och sommarsol-musik, och det är sisådär.. man vill ju inte springa ute i sommarsolen och bli vinterdeppig =) haha!
Nä men seriöst gott folk! Jag vet hur många ni är som läser så nog fan ska ni kunna klämma fram nåt tips till mig, lämna anonym kommentar (jag bryr mig inte) bara ni lämnar =)
Jag och musik går liksom så hand-i-hand med varandra så jag behöver nåt bra nu. (ENDAST därför jag ska ut och motionera, egentid med min iPod, den är guld värd!)

Nu vår jag plocka ner från fönsterna så arbetaren kommer till =)

Erica? How are you? Puss!

Ha en tjusig dag i solen!

Förresten, igår prova V cykelsits för första gången =) det verka som han somna mest =)

Kommentarer
Postat av: jenny kollegan

sommarmusik: sola o bada i pinacolada med markoolio HAHA

2009-04-21 @ 10:39:18
Postat av: Johannes

Biatch

2009-04-21 @ 18:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0