Vila!

Ja vila ja, har minsann upptäckt att det behövs det mycket av när man har småbarn. Så det fick jag göra när vilmer hade somnat efter frukosten, blev inte så mycket sömn i natt. Stackarn har ju 39 graders feber, det är ju mycket i den lilla kroppen.

Tror vi ska gå ut på en promenad vid havet idag, och få lite fresh air!

Nu vakna han så det får bli mer skrivande ikväll, men jag skickar med nån bild, om det går, det gick inte innan.


plåster efter vaccinationen


39 graders feber
Bilder: privat

Kommentarer
Postat av: Mormor Rosa

Mormors lilla hjärta.Nu gör det ont i min kropp.Är det vaccinationen tro.Då är det alvedon och vila som gäller.Puss puss min prins på 5-månadersdagen.

2008-09-23 @ 10:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0