Välkommen till min nya blogg!

Tekniska Ture kan vi tydligen kalla mig..
Skrev ett bra inlägg precis som start på hela bloggen liksom, och vad hände, jo jag gjorde väl nåt så allt försvann. Kul faktiskt! Kan man bli irriterad för mindre..

Aahh, skit nu i det!

Jag-Mia-Mamma-Vilmer min prins

Beskrivning av mig i korthet, men innefattar ändå väldigt mycket och det allra allra viktigaste!

Min kära pojk håller på att få bissingar och det tar kol på mig, vi får inte sova här i detta hushållet, mer än mannen såklart, han sover som en gris. Varför verkar det som män har den förmågan att kunna "stänga ner" och inte höra.. medans man själv sover som på nålar.. Det handlar inte om att dem inte bryr sig iallafall, för det vet jag han gör, och han säger ofta att jag ska väcka honom, men varför hör han inte? Skumt..

Men det där med tänder, ja det är ju såklart mest jobbigt för vilmer så jag får försöka ha mer tålamod än vanligt. Men miss i nassen när man bara vill nanna är det inte världens lättaste!

Det kommer nog ta lite tid till jag fattar hur det här med bloggande fungerar, PÅ RIKTIGT, så för er som kan det så kanske detta ser ut som kriget, men what the f..k, spelar roll!

Imorgon är det trallningsdags för mig och vilmer, rytmiken!
Får se först hur natten blir, men jag tror vi ska kunna masa oss iväg vilket fall som, vila kan vi göra sen.

Nä nu måste jag få mat i magen, och här är nåt djur bredvid mig som låter som en häst, barn har många sidor!

Hoppas någon kan läsa och begrunda.

Ha en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: Tomten

Ser bra ut detta ju!

2008-09-16 @ 20:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0