Underbara måndag!

Denna måndag är nog en av de få som är underbara! Trots lite sömn, väääldigt lite, så har den på nåt vänster ändå lyckats bli bra!

Jonas körde och hämta vagnen på morgonen istället för sena eftermiddagen, bara det va ju kul. Fick man prova vagnen idag istället för imorgon ju.. Bonusen på allt är att det kom in extrapengar och det vet vi ju alla, MAMMOR, att dem är otroligt välkomna. (Framförallt om man har en bot på 2400 kr som väntar.....) Så nu ser kommande månad ganska ljus ut på penga-fronten trots allt! Ja ljus och ljus, man ser en lösning!

Vi har inte gjort för mycket idag. Vilmer somna som vanligt efter frukosten och då fick han sova till han vakna av sig själv, vid ett-tiden. Annars brukar jag få väcka han när det är dags för gröten. Men eftersom han är kyler så tyckte jag att han kunde sova mycket, det är ju när man sover som man bygger upp immunförsvaret!! Och ja, han sover även nu!

Nu skiner minsann solen också regnar det sånt fiiint, tunt regn, ser härligt ut!

Vi fick ju såklart provgå med vagnen, så det gjorde vi upp till willys, hämtade paket. Sen gick vi till bvc, och till sist gick vi till apoteket, vi behövde ju fler näsdroppar! Sen gick vi hem och då var det dags för grönsak- och kalvpuré. Och nu har jag också hunnit äta, vårrullar och risotto. Muuums!!

Jonas skulle tydligen jobba länge ikväll, så det blir bara jag och vilmer. Vi ska bada när han vaknat, sen ska han äta vid åtta så hinner vi så går vi ut en sväng innan maten. Sen är det loppelådan!

Måndag, måndag, måndag.. är det nåt bra på tv då? Får jag kolla upp.. IDOL såklart! Sen efter det är det inte lönt att se vad som visas för då har jag förmodligen somnat iallafall, så trött är jag idag!

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, kanske ska träffa J och A men inget bestämt. Får se lite hur natten blir också. Kanske bara blir slappt imorgon också, med mycket vila!
Vilket jag ska passa på att göra lite nu efter maten, och innan lillemannen vaknar!

Ha en bra kväll!
Au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0