"TGIF"!!

Thank God it´s friday!

Till vilken nytta, när man är mammaledig känns det som typ.. onsdag hela veckan, onsdag 7 dagar i veckan! Har inte ens koll på vad det är för vecka. Men.. en sak har jag koll på, att det är barnbidrag idag! Nice-price!

Det blev inte mer skrivit igår, satt mest och pilla med dessa förbannade html-koder, börjar faktiskt förstå mig på dem lite, men det tar ju sån himla tiiiid, tid som jag definitivt inte har! Får se när det händer nåt mer här.

Köpte minsann nya vantar och mysse till vilmer igår, han behöver nåt rejälare snart om temperaturen ska fortsätta sjunka så som det gjort nu senaste tiden.. usch usch!
Nä nu ljög jag faktiskt, han FICK nya vantar och mössa igår av sin mormor!

What´s happening today?
Vilmer sover nu och jag ska snart göra mig färdig för att masa mig upp till willys och hämta ett paket. Där jag beställt klicka jag i att jag skulle hämta på åhléns men det fick jag tydligen inte. Så nu måste jag gå på heeelt fel håll för att sen gå ut till S.

På tal om paket så kom jag på att jag snart ska beställa den underbara åkpåsen vilmer ska ha i vinter, jag skulle själv vilja ha en, den är så fin!!

Imorgon är det kalas, lilla M fyller år!

Kollar vädert nu, det ska minsann bli 16-18 grader imorgon,  och sol. Beachen vilmer!

Nä, nu är det frukost - go´ och gla´, kexchokla´!

Ha en fin fredag i solen!

Kommentarer
Postat av: Marie

Nämen, vad är det jag ser, Mia har hittat till blogg-träsket =) Väldigt söta bilder på Vilmer! Ha de bra! /Marie

2008-09-19 @ 10:10:44
URL: http://mariehenriksson.blogg.se/
Postat av: mormor evy

Han e så go den lille prinsen, hoppas att jag får hålla honom länge i morgon. Ha en skön freda/M E

2008-09-19 @ 12:28:14
Postat av: Mikaela

Det börjar ju bli jättefint här:) Så dutti du e:)

2008-09-20 @ 20:12:51
URL: http://zikim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0