Mörkt!

Eftersom vilmer vaknar stående klockan sju varje morgon så blir det bara mörkare och mörkare när man går upp. Nu får jag till och med tända en lampa nån timme, faktiskt lite mysigt, men ändå inte på nåt sätt.

Han gillar att, varje morgon, titta på barnkanalen en timme ungefär innan han får frukost, så då får jag en timme för mig själv. Ganska bra faktiskt, så hinner man vakna i lugn och ro, utan stress. 

Schemat idag är fullt, men innehåller ändå bara det man gör mest som mammaledig, FIKA!

Idag ska vi hem till S och träffa R och alla barnen! Fika där, sen eventuellt kvällsfika på snuggles med L. 

Imorgon åker Jonas till sthlm och är borta hela helgen, så vi ska faktiskt inte heller va hemma. Vi åker till mamsen/mormor, eftersom hon också är själv för tillfället. 

Usch, jag kan inte glömma min böter! Bra på ett sätt, lär ju aldrig mer köra i så mycket som ens 1 km över gränsen!! Snarare blir jag väl en av dem dryga och ligger och fiser i 30 överallt!!

Nu ska jag passa på att göra mig iordning, så är det gjort!
(07.13 och man ska redan sminka sig, i tidigaste laget minsann)

ARRIVEDERCI my friends!


Kommentarer
Postat av: Jenny på statoil

Hej Mia... Hoppas allt e bra.. Hittade din blogg via familjeliv.. Jasså.. böter... trevligt.. eller inte... fick oxå böter för några månader sedan.. 2400 kr.. körde 44 på 30 väg.. inte bra alls..

2008-09-25 @ 10:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0