Lördagskvällen..

Jo, denna lördagskväll sitter vi och myser i lilla stora Rydsgård med mormor. 
Vi alla är mätta och belåtna efter en gourmet-middag som heter duga, makaroner och köttfärssås, LOVELY!

Vi har varit och busat med kusinerna idag, dem små vilddjuren!

Tänkte inte skriva så mycket m denna dagen för vet ni, jag ska snart gå ut och tjuvröka... tihi (busigt värre) Nä men ta min kvällscigarett. Vilmer har ju somnat så då får jag, för mig själv alltså! Röker ofta en cigarett varje kväll när han somnat, det blir som en liten "andning" efter hela dagen. Och om jag nu mår bra av det och tycker det är skönt så tycker jag att jag är väl värd det, så tyck vad ni vill! End of story!

Tack ALLA som tycker det är roligt att läsa, känns kul att höra! Har fått höra både här, på facebook och via mail att min blogg är både rolig och intressant, det glädjer mig, really!

Ooo, glömde säga, VAGNEN IS HERE!! Dem ringde igår och sa att den hade kommit, ska hämta den på måntag! Nu ska jag bara beställa åkpåsen också, oo så fin den  kommer bli!

Nä, tack och adjö, sussa gott mina vänner!

 Довиждане

Klicka för att förstora bilden
Tjusig åkpåse va?
Barnet är inte mitt =)









 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0