Hösten är här!

Idag när jag steg upp och tittade ut så kunde jag inte se ut, det var imma på fönstret. Det blir det alltid här när det är kallt ute, riktigt kallt.
Nu är det minsann höst, termometern står nu på 6 grader, brr!

Måste införskaffa mig ett par sk torgvantar. Bra när man kör vagn och kanske måste fram med händerna hela tiden till nappar och sånt.

Klockan är redan 09.00 och jag är långt ifrån redo att sjunga, men jag tror jag ska lägga på ett kol, det får bli rytmik idag iallafall. Trots en av de tuffaste nätterna på länge så måste vi ut, vi får vila när vi blir gamla (äldre).
Nu är iallafall bissing nr 2 också igenom så nu ska det (förhoppningsvis) bara gå mot bättre, nä inte bättre, för det är inte dåligt, utan gå mot lugnare!

Vad ska man trä på denna kroppen idag då, känns som det är dags för vinteroveroll nu, jag fryser redan!

Snäll har jag nog varit också för jag fick minsann fickpengar, fickpengar till blöjor och mat!

Nu vill jag flytta till thailand, eller nu och nu, det har jag nog velat enda sen vi kom hem därifrån, men nu vill jag bara mer och mer. Men det förblir väl tyvärr en dröm.. men bli inte förvånade "plötsligt händer det" och jag hoppar på direkt!

Funderar på om man kanske ska börja jobba men inte ta ut lönen, utan spara den till man har tillräckligt att plocka ut så det räcker till att resa.. helger vill jag inte jobba men två kvällar i veckan kan man stå ut med. FÖR JAG ÄR INTE LAT!! Att börja jobba blir semester!

Nä nu var det ett tag sen jag sa att jag skulle lägga på ett kol, vad hände?

Ha en bra, kall, onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0