Ge er!!

Det har ringt telefonförsäljare från samma nummer nu hur länge som helst, säkert 3-4 månader. Det börja med att jag försökte ignorera dem, tänkte då slutar dem väl. Sen när dem inte gjorde det så tänkte jag, nä jag får väl svara då och bara säga att jag inte är intresserad. Och vad hände när jag svara, jo det va typ en telefonsvarare som sa att det inte blev min tur denna gången och att dem skulle prova ringa igen senare. Då visar det sig att det är nåt system som ringer upp kanske 10 nummer i stöten, sen den person som svarar först blir kopplad till en försäljare.. WHY?? Jag blir så knäpp. Så dem andra 9 som kanske också svarar får bara en telefonsvarare, inte nån man kan säga till "SLUTA RING"! Och inte nog med det, det senaste dem har ringt mig är en vardagskväll 22.50, är inte det inte senaste laget?

Nu har jag börjat sätta på elementen, men här är förbannat kallt ändå.. sitter fullt påklädd och fryser, har dessutom nyss kommit ut ur en varm dusch, är man frusen eller frusen av sig?

Idag är det kalas hos lilla M med en eventuell musikshow!

Oo, glömde säga, jag har fått sova två hela nätter nu, lyx! Lillemannen bara vrider och vänder på sig lite då och då, men annars så har allting lungat sig! Det är guld värt att få sova ordentligt!!

Nä, jag måste gå och ta mer på mig nu, fryser tånaglarna av mig!

Återkommer kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0