Gammal kropp i ung förpackning..

Jag känner mig som en gammal människa. Jag har ont i varenda muskel och sena i kroppen, och inte för att tala om ryggen. I DIE! I hurts so bad! Det känns som den ska gå mitt av.. vet inte vad ja ska göra, försöka få massage från hemmet är mission impossible... gå och få massage kostar pengar, what to do, what to do?

Har precis dödat en spindel, usch vad jag hatar dem, innerligt! Så bara smiter dem när man väl samlat mod och kraft att ge sig på den..

Idag har jag och vilmer bara varit ute två korta promenader.. först till willys igen, handlade middag, sen nu ikväll gick vi en snabbis. Men shit, vi höll på att blåsa till polen ju.
Innan när vi gick till willys fick jag inviga regnskyddet till vagnen, luktar bara kemikalier.. men det försvinner väl, men om inte annat så är det väldigt fint och praktiskt iallafall.
Jag har lagat fiskgratäng till middag idag, och tro det eller ej, men shit pommes va god den var! Mycket mumzig!

Vilmer sover och jag tittar på idol, tyckte det verkar va en kass omgång, iallafall bland killarna. Nä, jag tror jag ska göra somigår, gå och lägga mig direkt efter idol. Vågar knappt säga det men det var sååå skönt! Har sovit superbra i natt men ändå är jag heeelt slut nu, känns som jag har sprunget milen gånger 15.

Föresten, någon som har nåt tips om hur jag kan få vilmer till att äta mat? Han äter gröt hur bra som helst, oftast med nån fruktpuré till. Men icke han äter nån mat, han blir bara störtledsen, ger man han sen lite "efterrätt" istället så slugar han det med gjädje. Och idag fick han mat doppat i fruktpuré och det gick också ner, alltså, han har fått smak för det söta.. men hur kan jag göra för att få honom att käka maten?

Tyvärr ni "ickeföräldrar", men det blir gärna barnsnack. Har fått höra att det är mycket mat, vagnar, blöjor, och annat som hör föräldralivet till. Men så är det, det är ju vilmer som i stort sätt är mitt liv, iallafall min stora livsglädje, så varför inte prata om det?

Undrar om vilmer är vaken, tycker jag hör ljud där inne ifrån.. fast han är ganska duktig på att "natta" sig själv så han kanske bara ligger och filosoferar innan natten!

Jag ska inte filosofera mer nu iallafall.. nu ska jag natta mig själv, det är en sak som är säker. Ögonen går i kors.

Ha en bra natt alla!
Αντίο


Tittut på kvällspromenaden!


Man måste läsa kvällsposten! (babyutgåvan)
Bilder: Privat

Kommentarer
Postat av: Jenny på statoil

kommentar från en icke förälder.. men han kanske inte tycker om varm mat.. prova o ge han maten kall.. eller nått...

2008-09-30 @ 22:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0