Fredag, åter fredag!

Jag vet inte huuur ofta jag tänker att tiden går alldeles för fort! När man var gravid tyckte man att tiden sprang fortare än nånsin. Man längtade fanatiskt  till första ultraljudet och tyckte tiden gick såå långsamt, men efter ul så va man helt plötsligt i vecka 37+4 och vilmer va kommen!
MEN NU.. alltså jag har aldrig varit med om nåt liknande,det finns inte ens nåt att säga om tiden längre, den bara flyger förbi.. och för första gången i mitt liv känner jag att jag hinner inte med. Jag vill inte att det ska gå såhär fort. Vilmer är snart ett halvår, SEX MÅNADER! Det var ju förra månaden vi kom hem från BB, hur går den matematiken ihopa?
Men ibland brukar höstar och vintrar va lite sega, mest för man längtar till värmen kommer igen.. vi kan ju hålla tummarna för att denna vinter blir seg, så hinner man kanske hämta andan lite!

Igårkväll var jag barnledig och fikade med L på snuggles! Riktigt trevligt, det får vi göra om!  Kändes skönt med nån timmes barnledigt och få göra lite bus...

Jonas har åkt och vi ska va utan honom heeeela helgen. Känns faktiskt lite konstigt. Men ibland är det bara nyttigt att komma bort lite från verkligheten! Ha så skoj!

Själv håller jag på att packa lite av vilmers grejor, vi ska ju till mormor. Det är inte bara att "sticka dit" längre, utan det är en förfärlig massa grejor man ska ha med sig, och jag har säkert glömt 9 saker av 10!

Ooo, just det, idag är det manetas på kontot, bäst att betala das bills innan vi åker då också. Jag har blivit alltför bra på att göra av med pengar jag egentligen inte har. Och eftersom jag inte tar ut 7 dagar av mammapenningen så blir det bara en liten slant, men ibland verkar det som att hjärnan fortfarande är inställd på den summa man hade när man jobba.. not good not good! Aja, det går alltid att lösa!

Nä nu ska jag nog dricka lite drickyoggi och försöka kasta på lite smink så man ser ut som människa igen!

Ha en underbar fredag, det tänker jag ha!

مع السلامة

Kommentarer
Postat av: Janni

Gillar verkligen din blogg Mia,är alltid lika intressant och rolig att läsa. Å gud vad söt lilla Vilmer är. Kram på dig!

2008-09-27 @ 18:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0